sobota, 16 lutego 2013

DIY - Farbowanie... czyli historia pewnych spodni

A miało być tak pięknie...podczas porządków znalazłam w szafie dość stare, wyblakłe czarne spodnie. Oczywiście szkoda było je wyrzucić, dlatego postanowiłam je odbarwić. Wykorzystałam Ace i sznurek do związania spodni w kłębek. Efekt końcowy nieco odbiegał od moich wyobrażeń :D Poczułam wewnętrzne fuj i wrzuciłam spodnie do kosza na pranie. Całkiem o nich zapomniawszy, odkopałam je po kilku miesiącach. Stwierdziłam, że nadal szkoda się ich pozbywać - wybrałam się do sklepu, kupiłam szary barwnik i zafarbowałam.  Jest lepiej...niż w fazie drugiej, przejściowej - spodni nie wyrzucam, będą w sam raz na letnie koncerty.

Przed odbarwianiem:

Po odbarwianiu w Ace:


Nie wiem czemu ale w tej wersji kojarzą mi się ze spodniami kowbojskimi, w krowie łaty ;)

Po farbowaniu szarym barwnikiem:


Przed następnym założeniem muszę je jeszcze nieco skrócić - bo brzydko się układają.

Pozdrawiam M.

14 komentarzy:

  1. Fajnie wyszła Ci metamorfoza tych portek :) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszly :)
    PS. zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale jeśli lubisz poczytać o kosmetykachto serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. E no nie jest tak źle, rockowo na koncerty jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNE! Świetnie wyszły i świetnie w nich wyglądasz :) Masz rację, że z szarym barwnikiem im lepiej ;)

    Pozdrawiam serdecznie, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wyszły szałowo! Cudnie, musze poszperać w moim jeansach może się znajdą jakieś do farbienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą,że za pierwszym razem nie pasowały bo i mi by nie pasowały,ale za to drugie podejście wyszło genialnie i śmiało możesz w nich chodzić i to nie tylko na koncerty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyszło to wszystko! Sama chyba muszę wykorzystać taki patent na przerobienie spodni. : ) Wyglądają o wiele bardziej ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w szafie tez fajne czarne spodnie tylko strasznie wyblakly.... Juz wiem co z nimi zrobie:) Dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po szarym farbowaniu są świetne ! :) Noś je śmiało

    OdpowiedzUsuń
  10. Pants look so stylish, well done!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są, kiedyś takie zrobiłam. Ale szybko się niszczą, bo ace niszczy tkaninę i jest bardzo słaba :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to fakt,że Ace bardzo niszczy tkaniny...chociaż moje dżinsowe szorty - całe wybielane - są jeszcze w całkiem dobrej kondycji :) zobaczymy jak będzie z tymi spodniami ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)