czwartek, 17 października 2013

DIY - Jak szybko przerobić stary t-shirt

Ameryki tutaj nie odkryłam, takie przeróbki to żadna nowość. Mój pomysł pojawił się podczas wizyty w second-handzie. Zobaczyłam tę bluzkę i już miałam swoją wizję. Był to męski t-shirt, z którego chciałam zrobić top w stylu vintage, wyglądający na nieco stary i zniszczony. Na początku myślałam o asymetrycznym dole (z przodu krótki, z tyłu dłuższy) i odbarwieniu. W trakcie przerabiania wpadłam na pomysł supełka - stwierdziłam, że wygląda to dość fajnie - a odbarwianie sobie odpuszczę. W każdej chwili mogę wrócić do pierwszej myśli. Przerobienie tej bluzki zajęło mi jakieś 30min - wbijałam jeszcze ćwieki - koszt to 5zł.
Poniżej szczegóły.


Potrzebne rzeczy:
  • Stary t-shirt (u mnie męski, dość obszerny)
  • Nożyczki
  • Ewentualnie ćwieki - ja swoje wyciągałam ze starego paska :)

Tak wyglądała bluzka przed przeróbką:


 1. Jak widzicie najpierw odcięłam rękawy i kołnierzyk. Nie zależało mi na tym, aby brzegi były równe. Później delikatnie je ponaciągałam.

2. Następnie zawinęłam kilka razy dół bluzki i zawiązałam w rogu supełek.

3. Dodałam kilka ćwieków. Gotowe!

 Nie używałam maszyny, bo bluzka jest w bardzo luźnym stylu i postrzępione, zawinięte brzegi fajnie wyglądają - przynajmniej moim zdaniem :D




 Pozdrawiam M.

19 komentarzy:

  1. i moim zdaniem też! Świetnie wyszło:)
    ps. w ostatnim poście na swoim blogu w cyklu "na tropie dobrych pomysłów..." wspomniałam o Twoim diy z zeszłego roku na dekoracje Halloween'owe - oczywiście nie użyłam Twoich zdjęć, a wykonałam swoją interpretację dekoracji - zamieściłam link do Twojego diy :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję :) bardzo się cieszę, że dekoracja przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. Ciekawe DIY, zawsze lepiej zrobić coś swojego niż przepłacać za to w klepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywność górą ! Świetnie mój ulubiony kolor,widać,że masz super figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet przy realizacji prostego pomysłu, miło popatrzeć na fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny pomysł, chyba bede musiała sama coś w tej sprawie pokombinować :)
    Dziekuje za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  6. z tymi ćwiekami wygląda jak nowy t-shirt ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!! Wygląda świetnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super pomysł i fajnie wygląda z ćwiekami;) Ujawnij się nam kiedyś w całości, coś mi się wydaje, że piękną kobietą jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Kocham to, w jaki sposób potrafisz tchnąć życie w każdą napotkaną rzecz, jak potrafisz uczynić ją znów wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju. Otwierasz oczy osobom, które mają świetne ubrania i nie potrafią ich wykorzystać. Jestem fanką supełków, więc cieszę się, że wybrałaś tę drogę przerobienia bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł no i świetnie w nim wyglądasz. Takie zdobycze za grosze to spokojna głowa przy przerabianiu. Nie martwisz się, że szkoda, że może nie wyjść, tylko nożyczki w dłoń i tniesz! :)))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, nie wspominając już o efekcie. Zainspirowana Twoim postem sama tak przerobiłam swój stary t-shirt. Nie przybiłam co prawda ćwieków, ale pocięłam sobie tył bluzki ;P. Naprawdę chylę czoło!

    Szara. Ps, zapraszam na nowego posta - szara-mordka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł i efektowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z tą koszulką ;)
    obserwujemy? :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł! Jak koszulki ze sportowymi nadrukami- to tylko takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie przeróbki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)