środa, 20 sierpnia 2014

Moje inspiracje - trochę nauki

Wystarczyło zdjęcie ściany z jednym obrazkiem żuka, abym wyruszyła w podróż po internecie w poszukiwaniu "naukowych"? inspiracji. Pokoje zbieraczy i pasjonatów mają w sobie coś magicznego. Jeśli chodzi o mnie - urzekły mnie te związane ze światem biologii, a szczególnie botaniki i entomologii. Nawet jeden mały plakat może stanowić ciekawy dodatek do wnętrza. Niesamowicie podoba mi się ten klimat, dlatego z chęcią pokażę Wam moje internetowe łupy.


























Zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com, houzz.com

 Pozdrawiam M.

16 komentarzy:

  1. Ta "kolekcja" globusów świetnie wygląda! Ja bym mogła kolekcjonować rysunki motyli lub kwiatów. Gdybym tylko umiała rysować... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! świetne inspiracje! nie przepadam za biologią jako szkolnym przedmiotem, ale pokoje w takim klimacie mają w sobie coś intrygującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Lubie bardzi, nadają fajnego vintage klimatu, są pouczające i sprawiają, że człowiek czuje się jakoś bliżej natury :) Piekne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się tylko jednego - w niektórych z tych pomieszczeń ciężko byłoby się skupić wkuwając szczegółowe i zbyteczne informacje zamieszczone w wielostronicowych nudnych książkach, którymi nas polski system edukacyjny raczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie na zdjęciach to wygląda, ale na żywo jest trochę upiornie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne naukowe ozdoby :) trzeba obrabować jakąś szkołę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Owady...dość osobliwe:)) chyba bym się nie skusiła:) ale roślinki w botanicznym wydaniu-cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jeszcze żukowa "moda" nie dopadła-do czasu pewnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji na moim blogu :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mnie przerażają takie owady w pokoju :D
    Zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji znajdziesz na moim blogu
    pozdrawiam, feediek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla jakiegoś szalonego alchemika idealne :))) Fajne inspiracje, mi się podobają chociaż osobiście nie chciałby mieć żuczków ani innych robaczków w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam się za zbieracza i pasjonatkę, ale jeszcze długo zdjęcia mojego pokoju nie będą nadawały się do publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie można poczuć się jak w pokoju u miłośnika biologii ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje, przyciągają wzrok! :-)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię biologię, więc takie aranżacje przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)