poniedziałek, 9 lutego 2015

DIY - skrzynka na zioła

W ostatnim czasie wzbogaciłam się o kilka nowych tworów, jest to między innymi skrzynka na zioła. W sklepach stacjonarnych oraz w internecie można wyszukać naprawdę fajne rzeczy do ozdobienia, a tak dokładnie chodzi mi o bazy do decoupage. Nigdy wcześniej, aż tak bardzo nie interesowałam się dekorowaniem przedmiotów, więc jestem zaskoczona mnogością tych wszystkich dostępnych form - skrzynki na zioła, skrzynki z cienkich listewek, pudełka w przeróżnych kształtach, małe walizeczki, tace, litery, komódki i wiele wiele innych. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że koszt zakupu jest niski - a co za tym idzie - można zrobić duże zakupu, dać ponieść się wyobraźni i stworzyć kolekcję ciekawych dodatków.
Szczegóły poniżej.

Potrzebne rzeczy:


  • Drewniana skrzynka
  • Farby akrylowe
  • Szablon napisów
  • Patyna ciekła
  • Pędzel, kreda, tektura

Krok 1:


Kolor mojej skrzynki uzyskałam poprzez połączenie kolorów: zielonego, niebieskiego, białego oraz czarnego (jeśli macie ochotę dodajcie proszek z kredy, uzyskacie efekt delikatnych grudek). Skrzynkę malujemy najlepiej dwa razy.

Krok 2:






Gdy farba wyschnie możemy zabierać się za postarzanie. Oczywiście każdy może zrobić to na swój sposób. Ja lubię wykorzystywać metodę suchego pędzla oraz tekturę, która daje ciekawy efekt.

Krok 3:


Starannie wycinany szablon napisów i nanosimy na niego farbę, polecam wykorzystać wałeczek do malowania z gąbki.

Krok 4:


Ostatnie machnięcie pędzlem, trochę ciekłej patyny i gotowe!








Pozdrawiam M.

25 komentarzy:

  1. Super jest ta skrzyneczka :) Zdecydowanie w moim kolorze :)

    Pozdrawiam:)
    http://wmojejwolnejchwili.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. I piękny kolor. Zapraszamjest nowa notka. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/2015/02/sukienka-z-siatki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna ta skrzyneczka - kolor jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna skrzynka ! ciekawy kolor i super wygląda z ziołami w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna w każdym szczególe..:) Musze taką zrobić:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny efekt, bardzo mi się podoba! Ładnie połączone barwy... Muszę sobie taką zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt! wyszło świetnie:) szczególnie ten napis musiał być bardzo pracochłonny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie po przemianie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłu i wykonania - czapki z głów! U mnie ta skrzyneczka znalazła by inne przeznaczenie :) Jeśli można wiedzieć, gdzie ją kupiłaś i jakich jest rozmiarów? - będę wdzięczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) skrzyneczkę kupiłam na allegro, jej wymiary to 39 cm długość, 15 cm szerokość i 13,5 cm wysokość :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać i się inspirować do tworzenia super rzeczy. ;) Muszę pomyśleć o takiej skrzyneczce aby upiększyć swój domowy ogródek w tym roku. Strasznie ładnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Zapraszam do obserwacji. Dzisiaj u mnie " Jak wykonać pudełeczko na kolczyki" :).
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna! I ten kolor świetnie wygląda. Chce taką skrzyneczkę na moje ziółka ;) Jak zawsze mnie zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wyszła, no i kolor cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyszła, no i kolor cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne to, świetne zdjęcia i prezentacja pomysłu. I <3 it ! Ślicznie tu u Ciebie, przytulnie i słodziutko. Muszę wpadać zdecydowanie częściej.
    http://blog.hangers.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda niesamowicie!:) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jaka piękna, wygląda jak stara skrzyneczka z lat 60 tych, super efekt, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładniutka! :) Planowałam taką skrzyneczkę, ale na wszystkie drobne rzeczy, które miotają mi się po pokoju

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten wpis! ;)
    Jutro zabieram się za robienie swojej skrzyneczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)