czwartek, 30 marca 2017

DIY - Wielkanocny wianek z mchu

Dzisiaj prezentuję Wam pomysł na wykonanie wianka z mchu z króliczymi uszami. Będzie idealną Wielkanocną dekoracją. Na początku myślałam o dodaniu kilku kokardek, jednak sam wianek tak bardzo mi się spodobał, że ze wszystkiego zrezygnowałam. Moim królikom zagwarantowałam przekąskę w postaci marchewki z bibuły - chyba pomyślę o większej ilości, bo jedna to zdecydowanie za mało :)

Potrzebne rzeczy:


  • Styropianowy wianek
  • Mech
  • Tektura
  • Klej polimerowy, zielona farba, pędzel, nożyczki, klej w pistolecie, taśma malarska.

Krok 1:



Z tektury wycinamy uszy królika.

Krok 2:


Uszy oklejamy taśmą malarską.

Krok 3:




Na styropianowej bazie zaznaczamy miejsca, które następnie nacinamy nożem. Do środka wkładamy wycięte wcześniej uszy i przyklejamy klejem na gorąco.

Krok 4:



Wianek malujemy zieloną farbą. Czekamy aż wyschnie. 

Krok 6:



Teraz możemy przystąpić do oklejania go mchem. Polecam klej polimerowy, świetnie się do tego nadaje. 

Gotowe!







Pozdrawiam M.

9 komentarzy:

  1. Wianek świetny, szczególnie przez te zajęcze uszy. Super pomysł i niebanalny. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł

    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://przypudrujmynosek.blogspot.com/2017/03/wiosenne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pomysłowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo TY:) tego jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam juz rózne wianki ale takiego z uszami nigdy, i ten mech...Jak ja go uwielbiam.Pomysł niepowtarzalny i wyjątkowy.Kocham Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, w moim stylu :)
    Może to głupie pytanie, ale skąd brałaś mech? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mech można kupić w kwiaciarni lub przez internet :) ja w tym roku dość sporo nazbierałam ze swojego trawnika przy wiosennych porządkach :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) U mnie własnego trawnika niestety brak, ale wczoraj akurat wstąpiłam do kwiaciarni i udało się kupić :)

      Usuń
  7. Ale cudo!
    Napewno wypróbuje ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)